söndag, juni 11, 2006

Reflektion över studenten

Hela dagen började med att jag gick upp 05.30. Upp i tid för att hinna med allt på morgonen. Mötte Martin vid bussen runt 07.14. Det var cp- bussen.. Aja, ett glas i väskan och på väg mot stan. Jippi!
Kom in till stan, gick till kärnanparken, ÖS där? Nej inte direkt. Stack bort med Evelina, Sara, Regina och Danijel till gräsmattan mellan Olympia och Es- huset. Champagnefrukost!
Promenad mot skolan för att kolla på showen i aulan. Värsta Studentdraget!!! Jippi
Senare då så var det, det gamla vanliga. Fotografering mm. Haha
Och lunch i matsalen. Lax och potatis mm och efterrätt blev glass med chokladsås. Dricka till detta var cider. Gott
Samling i aulan igen med alla studenterna, här bjöds det på det ena och det andra. Nv;arna var inte direkt bra. Men dom gjorde ett försök till magdans. *hmpfh* Hahaha
Utspring kl. 14.15!!!!!!!
ES3B!!!! WOooooohhhh , Mötte morsan o brorsan fick blommor mm (tappade en, men Emma hade hittat en bukett som jag fick istället.. Hahaha).. Klassen förflyttade sig till Kärnantrappan. Vi trodde vi var första skolan där. Men vi hade fel... Men fyyyyy fan va härligt det var när alla människor bara flyttade sig när vi kom ner!! Snacka om att man äger, kan det inte vara så alltid?

Hemfärd i en röd bil med massa ballonger och krussidull på!!! Vinkade och tutade på alla studenter som vi mötte. Hahahaha. När vi kom hem, hann vi inte mer än att landa förräns Pappa, Pia och Jannike kom. Senare kom också Teija & co. och Nina och Fabian, Håkan och Pam och den största överraskningen Lisa :) Så jävla kul att Lisa kom!!
Vi käkade smörgåstårta och en skit god tårta. Mums! Jag fick världens bästa presenter, presentkort, pengar, vin mm, skit fina ljuslyktor mm.. Helt underbar dag. Men dagen är inte slut där!! Hahaha
20.30 bussen mot Helsingborg för att gå ut och festa på the Tivoli. Studentfest med Filip och Fredrik från kanal 5. Men de kom aldrig, de hade avbokat flera veckor tidigare utan att någon (vi studenter) hade fått reda på det. Men i vilket fall som helst så hade jag underbart roligt på the Tivoli!
Slösade inte mycket pengar heller. 200 kr inkl. bussbiljetterna. Hahaha. Känns bra faktiskt. Men ändå så lyckades jag fylla mig rejält med hjälp av andra. Hahahahahaha. Men vem fan bryr sig!! Jag kommer ihåg allting ändå! (bilder kommer senare från studenten)

Detta var min student, jag kommer att sakna alla!!


(För övrigt så har jag registrerat mig på bloggkartan)

Inga kommentarer: