söndag, juli 02, 2006

The Voice och lite annat smått och gott

The Voice;
nedräkningen har börjat. me like

Annat smått och gott;
Vad är det egentligen som man ska tro och tänka? Orkar man ens göra det mer?! Blir man inte bara trött och eländig av allt? Jag har funderat. Funderat jävligt mycket. Det var det du sa som fick mig till att göra det. På något sätt var det fint. På något sätt var det fult. Förut fick du mig alltid att bli glad. Du får mig inte att bli glad längre. Det enda du får mig att bli är fundersam. Fundersam och helt störd i huvudet. Du gör mig totalt förvirrad. Du blev förvånad när jag sa att du gjorde mig förvirrad. Jag bad dig bara att gå och lägga dig, precis som du hade sagt att du skulle göra.
Jag hoppas det kommer en dag då du inte gör mig så totalt förvirrad som du har gjort nu. Är det bara dubbelspel eller är det ett enkelt spel från din sida?! Snart orkar jag inte bry mig längre. För du gör mig inte glad mer.

Inga kommentarer: