måndag, juni 04, 2007

Ni är finast i Falun

Jag vet inte vad jag ska säga.
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Sara; Du är som en syster som jag aldrig fick. Du är en så otroligt härlig människa. Jag har aldrig stött på någon som är som dig. Vem ska kunna ersätta dig i sommar ? Vem ska jag parta järnet med ?
Malin; Du är som en syster som jag aldrig fick. Du är så otroligt fin Malin. Jag har aldrig stött på någon som är som dig. Vem ska kunna ersätta dig i sommar ? Vem ska jag parta järnet med ?

Ni betyder lika mycket för mig. Det är ni som har fått mig att må bra i Falun. Det är ni som är mig närmast häruppe. Ni är finast i Falun.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw! :D Vilken tur för oss att du är lika fin! :) Kommer sakna dig också! :(

Anonym sa...

blev de mycket igår? :) hoppas du hade kul ändå

Anonym sa...

Oroa dig inte, du kommer ju hem till Dalarna till hösten, då är vi ju kvar. Klart du gör :) Vi äger ju, vi tre!