söndag, oktober 22, 2006

Helgen när det var fredagen den trettonde

  • Förfest hos A på Grand
  • Stalkern
  • 147:an
  • Pinsamt
  • Övernattning hos A på Grand

Detta var min fredagen den trettonde. Ursäkta. Men det var nästan min pinsammaste dag i hela mitt liv. Sucker, rent ut sagt! Jag vet inte ens vad jag ska berätta om det.. Jag bör inte känna mig som jag gör just nu iallafall. Men jag kan ju inte hjälpa det.

_____________________________________________________________

Lördagen så hände det inte så värst mycket. Satt på Grand ett tag och stack sen hem till Bojsen. På kvällen hade världens sötaste granne fest (han rakt över) och han hade mani på min dörrklocka. Sucker! Stack bort till 147:an ett litet tag och sedan hem igen och vänta på min "sambo". En helt okej lördag faktiskt. Eller hur man nu ska uttrycka det.

_____________________________________________________________

Söndagen... Tvättdag med min "sambo".. Såååå jävla boring att tvätta. Men vad jag kommer ihåg så tvättade vi inte ? Eller fan, gjorde vi det? Eh jag kommer inte ihåg...

Inga kommentarer: