torsdag, augusti 24, 2006

Livet i Falun

Herregud får man väl säga. Jag kom hit i Måndags tillsammans med min kära fader. Riktigt soft faktiskt. Träffade min inneboende med en gång. Hon är en riktigt härlig tjej och vi funkar bra ihop i våran fina lilla trea. Haha, lilla och lilla..

Det värsta med lägenheten är nog badrummet där vi inte har något duschdraperi och inget badkar. Men jag lovar, vi har nog det renaste badrummet i hela Falun. Hahahaha...
Om någon har en dammsugare över som ni vill skänka till E och mig, så får ni gärna göra det. Bara hör av er på min mejl, så ska vi nog kunna ordna det. Hahahaha.

Vad har hänt de senaste dagarna då?
En jäkla massa måste jag säga. Det känns som att man har varit här i mer än tre dagar... I tisdags vart det fest hemma hos P, en av våra fösare... Och igår då så hade jag en riktig jävla migrän så jag stod och sköljde upp alla våra tallrikar och glas som jag och E har.. Hahaha.

Det finns egentligen inte så mycket mer att säga mer än att jag trivs som ett litet blåbär i skogen... Mysiiiiiiigt är det här! Och tre dagar i veckan minst, ska jag gå runt sjön som ligger vid mitt hem. Ungefär 2km... Hahaha. Jag ska bli proffs på att motionera!

Nu har jag inte så mycket mer tid att slöskriva här på min söta blogg som inte har fått ny färg på ett tag eftersom jag ska gå på en föreläsning om studieteknik.. Haha. Boring?! Hahaha. Jag höll ju fan på att somna på första föreläsningen som vi dessutom var 10 minuter sena till. Haha. Smidigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

heeeej! jag försökte ringa dig, men du svara inte.. hoppas du har det bra! puss puss :D