tisdag, maj 30, 2006

Det här med lust att göra något

Egentligen, hur onödigt känns det inte ?!
Jag ska idag åka in till plugget, lämna några böcker till tre olika lärare, lämna tillbaka min matbricka, hämta min studentmössa och lyssna på ett föredrag med en kvinna från KRIS...
Visst, det sista är intressant och jag måste ha mössan o sen så får jag ju pengar tillbaka för matbrickan och om jag inte lämnar böckerna denna veckan så lär jag aldrig göra det eftersom vi är lediga resten av veckan och nästa vecka är det studenten och onsdag o torsdag är vi lediga..
SÅÅÅ jag får ta mig i kragen och åka till skolan idag helt enkelt. Shit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»