onsdag, maj 31, 2006

Mardrömsnatt

Skit äcklig dröm har jag haft hela natten...

"Jag drömde att jag stod på en väg tillsammans med en annan tjej. Vägen var oerhört lång och det fanns hus utmed vägkanten...
Vi var jagade av en man med ett gevär, vem fan mannen var vet jag inte.. Men jag fick en känsla av att jag borde veta vem han var (kanske var det äcklet?).. Han sköt mot oss hela tiden och helt plötsligt hade den andra tjejen också ett gevär.. Jag hade en tanke hela tiden att vi måste hitta ett hus som är tänt (alla hus var släckta), vi såg ett hus en bit bort och började springa och efter oss kom mannen..
Vi rusade fram mot dörren och ringde allt vad vi kunde på dörrklockan, men ingen kom och när vi kollade oss runt, så fanns där en öppning (precis som ett valv) så vi gick in där.. Då möttes vi av en annan man som frågade vad som hade hänt.. Och sen försvann han ut mot gatan.
Vi försökte under tiden hitta en telefon som vi kunde ringa från, men hittade ingen och vi hade kommit längre o längre in i huset. Till slut stod vi på en altan. Där satt det grymt mycket folk (antagligen hade de fest), men alla var helt stilla och gjorde ingenting.
När vi vände oss om stod mannen med geväret i dörröppningen. Han såg oss och jag försökte gömma mig bakom ett bord som inte var särskilt högt. Han sköt mott oss igen och den andra tjejen sköt mot honom, men skotten tog slut så vi hade inte så mycket val. Då såg jag en mobiltelefon (min egen!!!) så jag försökte ringa till polisen men det kopplades inte upp."

Sen vaknade jag och till slut kunde jag somna om igen. Men då drömde jag samma sak ännu en gång. Så här var det hela natten....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»