söndag, juni 25, 2006

Biljettjävel

Jag kan vara glad att jag har pengar från skatten kvar. Annars hade jag nog inte haft lust att pröjsa x- antal kronor på att få resa iväg. Tyvärr finns det ingen avgång på fredagen och jag har ingen lust att åka iväg i jobbekläderna. Visserligen kan jag hänga in dom i mitt skåp på jobbet och ha med andra kläder. Men det är inte alltför roligt. Dessutom får jag stressa iväg till tåget som isåfall går 18.44... När jag själv slutar 18.00.. Men det skulle kunna gå. Jag kan ju fixa mig på toaletten på tåget... Eh, jag får se hur jag gör. Antingen tar jag det tåget eller så blir det en dag senare vilket gör att allt annat också får skjutas upp. Typiskt, jävla SJ som inte har någon avgång mellan 19 och 23.


The hidden cameras - Builds the bone

Inga kommentarer: