onsdag, juli 05, 2006

Inhandling av en iPod nano

Jooo, det är ju så här va att jag har "trampat" sönder min mp3-spelare på något konstigt sätt. Och jag utan musik, det funkar inte.
Så nu innan jag ska ta bussen till jobbet (5 min + 10 min gångväg) så ska jag fixa ut ett kontoutrdag och kolla läget med mina pengar om det funkar att göra det denna månaden. Har som sagt var en del saker som pengarna ska gå till. Tex en resa på ca 450kr, räkningar på x- antal kr och så ska jag lägga undan lite till semesterkassan. (snacka om fult ord, semesterkassa)
För på semester ska jag! Jag och en snubbe har planer på att dra på en sista minuten till Grekland eller nått (lättaste stället eftersom jag vill ha sol o snubben vill ha stenar att glo på) i augusti. Och har jag tur, så får jag inte mer jobb heller vilket underlättar att jag kan dra utomlands. Jippi eller nått.

Inga kommentarer: