fredag, augusti 11, 2006

Hjälp mig att välja mobil !

Okej så här är det.
Jag vill ha en ny mobil. För tillfället har jag en bra mobil, jävligt snygg är den också. Rikigt bra. Nackdelen är att jag vill ha ett annat abonnemang på den. Dock inte hos samma som jag redan har.

Så min fråga är, vilken mobil ska jag satsa på?
Kraven är följande:

  • Kamera
  • (Mp3)
  • Vikbar / funkar med vanlig också och isåfall "utdragbar"
  • Skön att se på / design är viktigt!
  • Bra kvalité på bilderna.

Det är väl dom grundläggande kraven som jag har. Så kom igen nu och ge mig tips, här eller via mejl : happ_iiee@hotmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hojta till när du har hittat en mobil som passar dina krav. Jag är ute efter en med samma grejer, men hittar ingen bra heller...

Unknown sa...

Varför inte bara låsa upp mobilen och använda ett annat abonnemang? Om det ens går att säga upp det gamla?

Qtek-mobilerna är rätt snygga!

Frida sa...

Loura verise : visst, det är också ett alternativ, men inget jag vill välja.. Mycket pga att jag vill ha en ny mobil.. Ahh, ska kolla upp dom!

tess : hehe jepp. lovar

Anna. 20 år. sa...

Hej Frida.
Jag har en Z530i sedan ett par månader och är helnöjd. Det är en "vikmobil", med möjlighet att lägga till lite pengar och få ett memorycard och sedan kan du spela mp3 på den. Dessutom tar den hyffsade bilder och designen är snygg.
Hoppas flytten går vägen!
/ Anna