söndag, augusti 06, 2006

Vara för sig själv

Jag tror nog att jag behöver det.. Och jag har fått det denna helgen, det har varit otroligt skönt.
*
En sak jag inte förstår, det är kanon ena sekunden och sen blir det precis tvärtom. Enda anledningen; du anser att jag drygar mig. Jag orkar inte med det snacket, så här är det varje gång. Det är bättre att vara offline istället för online. Lite tragiskt bara att du alltid anser att du kan allt. Annars är du en underbar människa.
*
Idag är det jobb som gäller. Jag är inte alls motiverad till det. Det enda jag vill göra är att krypa ner i sängen igen och ligga där hela dagen. På tisdag är jag ledig, så då kan jag göra det efter att jag har packat lite och hämtat ut ett paket (som jag dessutom måste hämta på andra sidan stan)..
*
M ; du är bra på alla sätt och vis. Men visa istället för att göra.
*
Nu, frukost bestående av apelsinjuice och cornflakes med äckelmjölk (laktosfri) ..

Inga kommentarer: