torsdag, september 28, 2006

Avgång v.43

Lördag kl. 11:32
Jag kommer nog att sakna Falun lite när jag åker till Skåne. Det kommer bara ta 7 timmar och 44 minuter... Så, jag lär få gjort en hel del på tåget faktiskt. Men åter till saknaden.. Jag har skaffat mig ett helt annat liv häruppe. Eller inte ett annat liv utan ja.. Jag har flyttat hemifrån och klarat mig sjukt jävla bra.. Jag har kommit till ro och jag trivs jätte bra...
Det kommer kännas jätte konstigt att sätta sig på tåget och åka ner till Skåne igen.. Det pirrar i magen redan nu.
Jag måste hinna med att träffa alla kompisarna! Fan om jag inte hinner det... Dåååå blir jag verkligen inte glad.. Fast jag kommer tillbaka till jul igen.


Hemresa: 2/11 kl. 10:44
Ahhh, hur ska det kännas att åka hem igen? Att åka ifrån alla en gång till.. Kommer jag verkligen klara av det? Äh, det löser sig. Det gör det alltid. Jag vet vad jag har att komma hem till iallafall och det är jag riktigt stolt över. Jag är stolt över mig själv.

Inga kommentarer: