måndag, september 11, 2006

En söt liten tripp

Idag bar det av till Borlänge redan halv tio imorse. Wow säger jag bara.
E och jag bestämde oss igår för att åka och handla lite saker till lägenheten nu när det har blivit så fint hemma eftersom alla sakerna har kommit nu. Allting finns dokumenterat i E's digitalkamera.. Vi har ju ett projekt på gång som kommer att bli så bra! Jag tänker inte säga någonting om det mer, för jaaa.. Det är så himla bra! Ni får helt enkelt se det när det är klart (för bilder kommer att komma upp sen när projektet är klart)

Vad har jag då handlat.. Öhm, badrumsmatta, en tröja, lite saker till väggarna, anslagstavla, häftstift, post-it's, en film (Bounce -live på nalen) , hårfärg (frida goes dark brown again) och lite annat smått och gott.. Just ja. Vet ni hur dyrt det är att köpa påslakan och sånt skit?! Helt skit dyrt. Jag var tvungen att köpa nytt idag eftersom jag har glömt alla mina örngott hemma... Jaja, jag vet! Jag kunde bara köpt lite örngott... Men hm.. Det matchar så bra i mitt rum nu... Är det en giltig ursäkt?

E och jag köpte även en fin affisch som vi ska ha på toalettdörren (vi har pingvin- tema på toaletten) ... Hahaha, det kommer en bild senare på den också!

Och nu då så sitter man på skolan igen.. Känns som att mitt liv är skolan och inget annat. Haha. Men jag har iallafall varit duktig och skrivit ut tre kompendier till som vi tydligen skulle ha med på seminariumet på fredag. Jag börjar bli lite skraj för det just nu faktiskt. Alltså seminariumet. Haha..

Hm... Jag sitter och funderar på hur jag ska ta mig hem idag härifrån.. Jag har sjukt mycket saker med mig... Det blir bussen... E går nog med på det..

Cya, maybe . Om jag överlever *biter på naglarna*

Inga kommentarer: