onsdag, september 20, 2006

Helgen först

Reflektion över helgen. Haha. Vad säger man?
Allting började i fredags. Vi körde igenom vårt förslag på seminariumet. Han gillade vår idé skarpt, men vi fick ändå komplettera med en SWOT- analys. Lugna puckar liksom.
Direkt efter seminariumet så bar det av ner till systemet och sen hem till A på Grand. A, S och jag satt och förfesta sådär lagom som man gör och sen stack vi upp till kåren och festade järnet. Då menar jag verkligen F E S T A D E. Inte bara sådär löjligt småfestande utan värsta partyfestande. Detta resulterade i att jag inte kunde gå hem på kvällen utan J fick hjälpa mig plus att jag låg bakis hela lördagen + lördagskvällen.

På lördagen hände inte jätte mycket. Jag befann mig på Grand hela dagen efter att bara ha sovit ca 4 timmar... A, S och jag käkade kebab. Mums.
På kvällen blev det en film inne hos M och sen aaa.. Klockan blev väldigt mycket och jag fick lov att sova hos M. Snäll herre.

På söndagen rusade jag ifrån M's rum och in till A's rum. A och jag kollade lite på tv och sen tog jag bussen hem.

Detta var min helg.

Inga kommentarer: