fredag, september 29, 2006

Hemtenta - inlämnad

Så skönt det känns nu, riktigt, riktigt skönt.. Jag kände riktigt hur skönt det var när jag la tentan i postfacket. Soft.

Strax är min "sambo" klar med sin tenta och då ska vi sticka hemåt och städa och fixa till oss inför ikväll. För ikväll är det förfest på Bojsen. Fyyyy fan vad kul det ska bli ikväll!
Undrar om 147:an kommer... Jag vet iallafall att M ska dit.. Typiskt. Men det ska inte få förstöra min kväll iallafall..... Jag är lycklig ändå.

Just nu kan jag säga de att jag sitter vid en Mac- dator.. Ursäkta, men Mac är det värsta och sämsta påfund jag någonsin skådat. Nej jag ska inte sitta här och klaga mer och dessutom har min jävla fot somnat. Fuck it!

"Sambo" !!! Bli klar någongång! Jag vill hem och äta och städa.. Så jag kan duscha och bli vacker inför ikväll.. (jag vet. jag ska fixa en bild! hahaha)

3 kommentarer:

Sandra sa...

ÅÅå det är sån skön känsla när man blir klar med ngt och lämnar in det. Jag hade prov idag och fast jag tycker att det gick sådär så är det så skönt att ha det gjort

Frida sa...

sandra : aaa jag vet.. men jag är ändå orolig att den inte var tillräckligt bra... :/

Anonym sa...

Jag påminns så lätt om hur skönt det är att plugga, och göra framsteg, när jag läser det här.

Jag hör av mig i morgon tror jag...så sjuuukt förkyld idag.
Ingen ide liksom.

Kram!