måndag, oktober 23, 2006

Vecka 42, veckan som gått...

Nu har vi haft inställda föreläsningar i två veckors tid. Så jävla fett boring. Jag får panik på människorna. Denna veckan har varit helt jävla turbulent.

Jag har haft för mycket tankar i mitt huvud, jag har ju ingen plats över snart för vettiga saker!

Vårt internet har cp:at sig eftersom de snygga bredbandsherrarna har lagt sten över fiberkabeln. Däremot åtgärdade de problemeet snabbt som fan (antagligen för att slippa se oss osminkade och ofixade igen) och nu fungerar internet smärtfritt till viss del (grannen.. *hrmfh*)

Vi har hunnit med att ha en filmkväll här hemma, ca 16 pers var vi i vårt vardagsrum. Kan konstateras att det var trångt till viss del. Med lite fingertoppskänsla så löste vi problemet genom att flytta bordet till hörnan. Smart drag. Stockholm Boogie var filmen iallafall. Soft rulle!

Seminariet häromdagen vart också inställt, vilket innebar att duggan rök och att vi får mer arbete till hemtentan.. Helt okej, eller något liknande. Suck.

I fredags (förrgår) var vi ute. Det spöregnade och en snäll gentleman (det finns få av den varan i vår vackra värld) körde A och mig till kåren eftersom vi var så vackra (ehm, ja. vi var faktiskt snygga i fredags).. Men dessvärre så fick vi gå hem i ösregnet. Men va fan, vi sjöng lite låtar och mådde bra ändå.

Lördagen tillbringades som vanligt på Grand och ja. Jag sov över där, hos A på hennes heltäckningsmatta med ett överkast ovanpå min partyoutfit. Smaskens. På kvällen hyrde vi en film och lånade nr.219's xbox och softade. American Dreamz, hyfsat bra rulle. Trodde dock att den skulle vara bättre.. Sen bar det hemåt där jag fick träffa min "sambos" mormor och mamma. Trevliga människor, har dock träffat mamman förut så det var inte så jobbigt.

Idag har det inte gjorts särskilt mycket, softat framför de båda dumburkarna och halsat chips.

God Natt

Inga kommentarer: