torsdag, oktober 12, 2006

Helgen som nyss har varit

Vad hände egentligen i helgen? Jag har världens sämsta minne... Hade jag bara haft internet hemma, så hade jag uppdaterat med en gång... Det var ju ett under att jag kom ihåg vad som hände för två veckor sen.. Lite läskigt i och för sig att man kan komma ihåg vad som hände då men inte vad som hände i helgen.. Hm...

Men i Fredags var vi på kåren (som vanligt, känns de som) det var riktigt, riktigt roligt. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

I Lördags var jag på Grand (som vanligt) .. Sov över hemma hos A och åt värsta brakfrukosten!! Så jäkla gott, men det komiska var att vi konstaterade att det bara var vi som var vakna vid 10- tiden i Falun en söndagmorgon och vi var nästan de enda som var och handlade på Hemköp vid den tiden också. Komiskt. Sen kikade vi lite på Idol... Soft

1 kommentar:

Anonym sa...

learning swedish,

thanks

please read my webpage on swedish film:

http://www.geocities.com/lord02141/scottlord.html