tisdag, november 07, 2006

Delete

Alla har vi rätt att säga och tycka precis som vi vill. Det är bara synd att folk utnyttjar det för att själv må bra. Det är väl först när man gör något hemskt som det går upp för en hur mycket en person betyder för en.

Jag kan inte låta bli att tänka på alla samtal som vi har haft, du och jag. Du har betytt så otroligt mycket för mig, som en kusin i min egen ålder som aldrig funnits. Så fort jag har haft problem med någonting, med familjen, vännerna eller skolan så har du alltid funnits där för mig med öppna armar.. Du har fått mig att börja gråta, du har fått mig att börja skratta. Men aldrig någonsin har du gjort mig så besviken som du gjorde nu. Du har fått mig att börja gråta igen. Att gråta varje kväll eller varje gång jag tänker på dig och det som hände. Hur kunde du, som betydde så mycket för mig göra så här mot mig? Att ge och ta heter det. Var du tvungen att göra båda sakerna med en gång?

Jag hoppas den andra människan får ett riktigt bra liv. Du är värd det, du verkar vara en sån himla bra person.. Jag önskar jag hade fått lära känna dig. Eller iallafall fått se vad som hade kunnat ske.

Delete

Inga kommentarer: