söndag, november 12, 2006

Fartfylld helg

Vilken helg det har varit!
Först kåren i fredags, som sög ordentligt.. Jag träffade en polare där och vi snackade om en del saker och det känns sjukt bra nu.. Synd på en sak bara, men men... Huvudsaken är att allt är utrett iallafall..
Innan vi drog till kåren så vart vi hos A på Grand. Vi vart några stycken som satt där och hängde och kollade på Idol, sen gick vi till kåren. Och då menar jag verkligen GICK. Det toksnöade ute.. Men så länge man har vätska med sig så fungerar det mesta!
Jag sov som vanligt över hos A.

I Lördags hände inte mycket mer än att vi vaknade HALV åtta! Uscha, men vilken dag! Till frukost blev det Big Pack's tremixade glass. Mumsigt och lite julmust till det förstås! Vi satt väl mest och hängde framför tv:n i ungefär 12 timmar eller något. Hahaha, snacka om liv. På kvällen bestämde vi att jag skulle stanna en natt till, orkade inte gå hem. S och E kom ner till tv- rummet och satt och hängde med oss och sen började vi kolla på Coyote Ugly. Tokskön film. S gick och la sig och E stannade kvar med A och mig. Vi satt uppe ett bra tag och sen satt vi och kollade på folk som kom ut från Harrys. Hahahaha, vissa människor är så jävla sjukt roliga. Sen kom J och M hem, sköna snubbar.. J stank alkohol, han kunde inte riktigt förstå att man kan göra det... Smart.

Söndag idag och det lär inte hända så himla mycket idag faktiskt! Jag kom hem för ungefär 1 timme sen från A och ja.. Jag käkade lite och fixade hem några sköna låtar, lista med låtar kommer upp senare.. Jag får ta och ringa farsan senare, det är trots allt farsdag! Sen så fyller ju bästaste Emma år idag också.. Får inte glömma bort att ringa och gratulera!

Inga kommentarer: