tisdag, november 14, 2006

Inköpslista

Jag måste köpa mat! Men fan, vet ni hur tråkig utgift det är? Det är ungefär som att gå och köpa parfym eller smink eller rent av ett besök hos frisören! Världens tråkigaste utgift.
Imorgon ska jag skriva en lista med saker som behöver inhandlas. Jag är rädd för att det kommer att bli en jävligt lång lista.. Ibland önskar jag att mat är gratis.
Fast jag hade föredragit om tex tamponger var gratis. Att man fick tampongerna hemskickade en gång i månaden på posten så man slapp gå till affären.. Fast hm.. Jag måste nog inse begränsningarna, det är trots allt lite sött när en kille går till affären och köper tamponger till sin flickvän.

1 kommentar:

Maria sa...

tycker du att frisören är en tråkig utgift?
jag älskar att gå till friösren. det är en blandning mellan förväntning och nervositet, speciellt om man ska pröva någonting nytt.