söndag, november 19, 2006

Är detta en helt vanlig söndag?

Vaknade hyfsat tidigt idag, hade en del saker att göra på min "lista"..
Hittills idag har jag

  • Diskat
  • Städat toaletten
  • Pluggat i form av att läsa kurslitteratur
  • Pluggat i form av att översätta en engelsk forskningsartikel. Är dock inte klar med den än, så jag får fortsätta
  • Duschat
  • Ätit frukost
  • Plockat undan saker på rummet i form av tvätt
  • Mejlat önskelista till pappsen om vad jag vill ha i julklapp.. Varför vill han veta det redan?!

Dessutom har jag kollat genom min inköpslista och insett att jag behöver köpa ytterligare fler saker.. Suck, varför?
Aja, nu ska jag fortsätta att plugga.. Jag hatar verkligen engelska. Men jag har tagit itu med problemet iallafall. Grattis till mig själv.

Inga kommentarer: