måndag, november 13, 2006

Snö i Falun

Det har snöat i princip hela kvällen nu... Det är så otroligt fint, nästan för fint.. Synd att det inte är några stora flingor utan bara små fjuttiga. Men det spelar ingen roll, för det är vackert.

Jag vet ibland varken ut eller in, vad gör jag egentligen här i Falun? Är det värt all saknad för att få en utbildning som jag kommer att ha svårt att konkurrera med? Det är sånna här saker som jag funderar på när jag ser det snöar ute... Jag vet inte riktigt, jag tror att det är värt det. Jag måste i vilket fall som helst kämpa..

2 kommentarer:

Emelie sa...

saknad, tell me about it.
flyttade 15 mil för killen jag älskar. men, det är det värt.

Frida sa...

emelie : Mmm, vem vet. Men det känns som att det är skillnad att flytta för kärleken.. Hoppas du får en bra dag !