torsdag, januari 04, 2007

Dag 17

Sista dagen i Skåneland idag. Eller ja, näst sista egentligen. Drar ju inte hem förräns imorgon, men antagligen hinner jag inte skriva någonting imorgon innan jag åker.
Sammanfattningsvis har det varit helt underbart att bara ta det lugnt i nästan tre veckor, samtidigt så har det varit sjukt roligt att träffa pappsen m.fl. också! Julen var den bästa på läääänge och jag längtar redan till nästa jul.. Om jag nu firar den i Skåne.
Nyår har också varit bra, det funkade liksom. Jag har varit lite krasslig, jag har jobbat, jag har shoppat osv. Helt enkelt underbara veckor i Skåne!

Nu blir det att åka hem till det vanliga livet igen. Det ska också bli underbart. Jag längtar till Falun. Jag får ju träffa sambon igen och alla andra. Plus att Simon kommer.. Det kan ju inte bli bättre.

Imorgon går tåget halv ett från Helsingborg.. Jag är hemma runt halv nio i Falun, men bussen hem till mig går inte förräns 21.50, så jag tänkte gå och handla hem lite mat under den tiden.. Problemet är bara att jag kommer att se ut som en packåsna från Mars. Jag har med mig en resväska hem som jag inte hade med mig när jag kom ner... Den är fullproppad. Varför var jag tvungen och handla saker här nere?! Hehe

Inga kommentarer: