onsdag, januari 31, 2007

Full fart framåt miss tag

Upp och hoppa. Klockan ringde 7.30 imorse. Bläh.
Föreläsning nere på mediahuset (eller heter det uppe på?) med Per Erik (heter han så?). Det var sköna stolar. Vi var i bion. Förresten så är Per Erik (heter han så?) ball, jag gillar honom.

Sen traskade S, E och jag ner på stan. E skulle åka till Borlänge och S skulle hem. Jag då? Jag tog en sväng inne på ICA och handlade kött och juice. Det var rätt billig juice, ibland blir jag förvånad.

Jag kom hem för en hel del timmar sen (ca 3timmar sen) och sen har jag mest suttit framför dumburken, käkat rester från igår, diskat, städat spisen, städat skrivbordet m.m.. Jag känner mig duktig.

Äsch, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Ibland blir jag påmind om mitt tal som jag skrev till retorikgenomgången vi hade i början av delkurs 4 (tror det var den delkursen).

Jag vet iallafall vad jag känner för någon, det är väl det som räknas i det långa hela eller har jag missuppfattat allt?
Simon, du är värd mer än guld. Det räcker väl långt?

Inga kommentarer: