lördag, januari 27, 2007

Min rumpa är som gelé

Eyyyy, jag är fortfarande kvar i Gävle hos pojken. Har varit här i massa dagar nu.
Herrn sitter just nu och kollar på "På spåret".. Jätte kul.
Tur för mig (eller honom, hur man nu ser det) att vi har hyrt film som vi ska kolla på sen. Jag tror det är mest tur för mig. Igår kollade vi på "Rosa Pantern", lite för komisk kanske. Men jag gillade den. Simon också.
Åker hem härifrån imorgon.. Känns skumt att göra det eftersom jag har varit här sen i onsdags.. Det lär väl bli skönt för Simon att jag åker hem. Man står nog inte ut med mig hur länge som helst. Hahaha. Jag har i vilket fall som helst haft det underbart mysigt här.

Jag saknar pappsen och alla andra hemma i Skåne. Det är en enorm saknad. Jag avundas alla andra som pluggar i Falun som inte har så långt hem till sin hemstad..

Simon gör iallafall min vardag lättare.

Inga kommentarer: