måndag, januari 22, 2007

Måndag .. .. ..

Vem uppfann måndagen?
Ja.. Inte var det jag iallafall..

Idag tog jag mig upp ur sängen redan kvart i sju.. Det var ett bra tag sen som jag gick upp sådär tidigt kan jag säga.. Tuffade iväg till skolan med sambon inför den nya kursstarten, mycket trevligt. Nya klasspolare har vi fått också, intressant.

Två böcker ska vi ha. En som är rosa och en som är orange. De är inte alls tjocka. Jag har dessutom bestämt mig för att läsa minst 15 sidor / dag i dem. Jag känner mig duktig om jag lyckas med 10 sidor / dag..

Annars idag så har vi pallrat runt i stan sen klockan 10 typ. Jag har inhandlat ett par svarta saker ;).. Riktigt najs. Sen köpte jag typ nån ansiktsmask och grejor. Så jag ska springa runt och se ut som en människa med lera i fejjan.
Just ja, jag köpte också två matlådor (2 i varje. så 4 egentligen), gröna.

Simon, jag insåg i lördags när vi satt och åt att jag verkligen verkligen tycker om dig.. Det pirrade sjukt mycket i magen när jag tittade på dig... Men jag hatar att helgerna alltid tar slut så himla fort när vi träffas... Men jag är glad att vi ska träffas i helgen igen. Det gör allt så mycket lättare..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh I don't like mondays, Ohh I don't like mondays. I want to shot the whole day down.