torsdag, januari 18, 2007

Tidig torsdagsmorgon

Uscha vad jag är trötter. Jag skulle egentligen bara vilja lägga mig i sängen igen och somna om. Men det går inte. Då sviker jag min grupp. Idag är det sista dagen på delkurs 4. Sen slipper vi all tråkig MKV A teori. Nu kommer det endast att bli design som kommer att kretsa i våra hjärnor. Me like.

Nu ska jag gå och äta frukost med sambon. Sen ska vi klaga på snön och gå till hemköp för att sambon ska köpa nått att äta till examinationsdagen som kommer att vara från 8.45 - 16.00.......
Sen ska vi traska vidare i snön, ja det har faktiskt snöat ordentligt ute, för att åka med H till skolan.. Sen blir det till att pallra sig hem helt själv.. Men ikväll kommer S hit, så det ska bli kul. Då sitter jag inte helt själv iallafall.

Inga kommentarer: