torsdag, februari 08, 2007

Det här med pizzaleverans i Falun va..

Sambons mat kom för en kvart sen. Det tog hela 75minuter för dem att hitta hit. Pizzerian ligger ungefär 15min härifrån.. Sambon hade hunnit många vändor på den tiden kan jag säga.
Vi (okej, jag) ringde dit efter 45min och klagade, fick till svar att den skulle komm efter 5minuter. Kom den? Icke. Efter 60min ringde vi (okej, jag) igen och då blev han helt paff. Han bara "vaaaa, har den inte kommit än?" Haha, ne tydligen inte.
När pizzakillen äntligen kom, betalade sambon enbart för kebabtallriken. Varför ska hon betala för utkörningen när det tar 75minuter för dem att hitta hit? Ha, no way. Fast lite, lite, lite övertalning krävdes för att få henne att göra det ;)
Nästa gång går vi nog dit och beställer vad vi ska äta, om vi är välkomna förstås.

Inga kommentarer: