onsdag, februari 14, 2007

Ohhh !!

Vet ni vad som kom idag på posten ??
En avijävel. Jag måste gå i snöstormen för att hämta mitt paket. Bokus brukar väl leverera till dörren? Iallafall så brukar jag få mina paket till dörren när jag beställer därifrån. Men inte idag inte. Idag ska jag gå och hämta det på Hemköp.
På avin står det inte ens att man ska hämta det efter 16, men jag var smart. Jag ringde och kollade och mycket riktigt. Efter 16 kan jag gå och hämta det. Hur mys är det då?
Och inte nog med det, försäkringskassan har skickat brev till mig. Jag älskar verkligen dem. Hm. Jag snackade ju med snubben i måndags och då var allting okej, men tydligen inte? Nu påstår dem att jag inte lämnat in hyreskontraktet, men det gjorde jag när jag var därnere häromdan. Ohh, panik på er försäkringskassan.

Inga kommentarer: