torsdag, mars 01, 2007

Idag är det bara layout

Strax ska jag pallra mig till plugget och sitta där i fyra timmar på en föreläsning om InDesign. Jag bävar inför lektionen. Grupp 2 = de som har jobbat med programmet förut. Har jag gjort det? Njae, jag har bara varit inne och lekt i programmet och har hyfsad, och då menar jag hyfsad, koll på vad som finns där. Jag hoppas jag klarar mig.

Mitt andra problem för dagen är vad jag ska ha för tröja på mig. Det får bli en tunn svart en. Orkar inte leta i garderoben mer.

Idag är jag väl hemma runt 18 skulle jag tro. Jobbigt, jag vill inte ens tänka på att jag måste göra mat då. Haha

________________

Vad är det man försöker göra när allt känns meningslöst?
_______________________

Letar lägenhet i skåne. Eller letar och letar. Jag ska söka utbildning i alla fall.

Inga kommentarer: