måndag, mars 26, 2007

Sjuk och lite sånt

Pallrade mig iväg till hemköp, idag igen. Suck. Enbart för att köpa smör, juice och halstabletter. Soft.
Kom hem igen, var helt slut i hela kroppen !! Sååå sjukt jobbigt.. Och nu sitter jag här och snörvlar och har mig. Hela natten har gått åt till att hosta och svettas av feber.. Uscha.

Internet har kommit igång igen, wow liksom. Deras nya server hade kraschat igen. Smidigt. Killarna på supporten är iallafall trevligare mot en nu när man ringer.

Idag ska jag fixa på seminarieuppgiften, fick ju för mig att seminariet var imorgon men det är inte förräns på onsdag. Soft. Hemtentan ska också bli klar någongång, men den fortsätter jag på när jag är klar me seminariet.

Nu är det duschen som gäller, sen slänga sopor och boka tvättid och sen plugga. Plugga !

Inga kommentarer: