tisdag, april 17, 2007

Jag är inte bitter

Jag har inte haft något vettigt att skriva om just nu..
Eller jo. Massor. Men jag vill inte dela med mig.
Jag delar med mig till er som står mig närmast.
För det är ni som förtjänar att veta hur jag mår innerst inne.
Inte ni andra.
Ni andra är bara en skara nyfikna läsare som inte känner mig.
Eller jo, ni tror ni känner mig.
Förlåt mig, men jag är otroligt bitter.
Jag är bitter på alla människor som kommer och tror att de kan styra och ställa.
Jag är trött på alla människor som inte inser vad det är de sysslar med.
Fuck them.
För.
Jag lever för mina riktiga vänner och ni vet vilka ni är.
Det är ni som har fått mig att må bra igen.
Det är ni som har fått mig att inse vad livet är värt.
Det är ni som fått mig att växa som människa.
Det är er som jag alltid kommer att minnas.
För det är trots allt ni som är mina riktiga vänner.
Tack.

Inga kommentarer: