onsdag, april 11, 2007

Vilken onsdag

Jag blev väckt imorse (hm.. morse och morse.. klockan var 12) av min telefonväckare. Sött.
Sen vart det bara till att stiga upp och käka anonym frukost. Sen vet jag inte riktigt vad som hände.. Jag tror att jag fick en smärre form av hjärnsläpp.
Möblerna rycktes bort från sina "original" platser och slängdes runt i rummet. Jag kände mig som Pippi.
Resultatet blev som sådant att jag bar soffan in på rummet och ställde den där sängen stod förut, så nu har jag en myshörna vid tv:n. Mycket bättre än sängen vid tv:n..
Sängen hamna på andra sidan rummet, blev faktiskt skraj att den inte skulle få plats vid dörren, men jag hade 2 cm marginal så det lyckades och nej, det ser inte dumt ut..
Hur länge det ser ut så här, det vet jag inte..



Nu ska jag iallafall gå och laga kycklingsoppa. Haha. Mm mm mmm

Inga kommentarer: