fredag, juni 29, 2007

Massa tjatande..

Det är alltid ett jäkla tjatande på mig om att jag ska uppdatera min blogg. Haha. Förlåt mig då att jag inte orkar sitta vid datorn när jag varit ute och shoppat hela dagen!?! Haha..

I vilket fall som helst så har jag hämtat mina foton idag. Sarisen och Malin fick varsin sida i fotoalbumet (om falunlivet) plus att de hamnade i ramen som jag köpte på Ikea.

Annars handlade jag inte något särskilt. Det var de sakerna jag skulle ha. Däremot, jag kommer att ångra mig, såg jag världens finaste väska. Fatta vad fin den var! Den hade kostat 700kr och nu kostade den 300kr.. Och eftersom jag älskar Björn Bprgs väskor så föll ju jag med en gång. Men jag var snål ! JAG VAR SNÅL, så jag köpte inte den. Jag ångrar mig redan. Jag måste be pappa att köra mig dit i veckan så jag får min väskjävel. Förstår ni min kärlek!! Den var fenomenalt snygg. Va fan.. Ge mig ! Varför blir man snål när en väska är nedsatt med 400kr?!! Frida, skärpning nu !

1 kommentar:

Jonathan Doe sa...

Det är ett alldeles utmärkt förslag att spara de 300 kronorna.