fredag, juli 06, 2007

Campinglivet

Jag har hittat en dator. En bra dator. Den har en fin skärm. Alla kan se utifrån vad jag gör på den. Härligt.
I vilket fall som helst så ösregnar det ute. Det var kanon fint väder när vi kom i onsdags.. Men nu vräker regnet ner. Jag har aldrig varit med om något liknande. Helt sugigt.
Alla gummistövlar på Roskilde är slutsålda, undra varför ? Det känns som om hela Atlanten har släppt ut sitt regn över danmark/skåne/halland/blekinge och resten av götaland/svealand.
Snart ska jag gå och köpa en tidning, för jag "glömde" mina studeböcker hemma. Suck. Jag kommer att få råplugga asmycket när jag kommer hem igen. Men äsch, orka. Det ska nog gå bra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

"...Atlanten har släppt ut sitt regn över danmark/..."
Intressant koppling mellan Atlanten och regn
;)

Anonym sa...

hej frida, jag såg att du hade rihannas umbrella video på din sida. tror du att du kan mejla över den till mig eller berätta var jag hittar den så att jag kan spara den på min dator? :) cosmop0litan4@hotmail.com
/Anna