söndag, juli 01, 2007

Sommar

Det märks, det känns, det doftar.
Sommar.
Ohhh vad härligt.
I veckan åker jag med farsan och dem på husvagnssemester. Och ja. Jag vet. Jag är inte den typen. Men någongång måste man bryta sin trend. Jag har helt enkelt beslutat mig för att hänga med. Jag hoppas bara på fint väder också.
De senaste dagarna har jag inte gjort så värst mycket ansträngande saker mer än att tvättat och diskat (med hjälp av maskinerna.. hur ska jag klara mig utan dem sen?) och även kollat lite på tv och pluggat.
Sen har jag ju varit på Ikea också som jag skrev i ett tidigare inlägg. Plus att jag handlat lite kläder med mera.
Men jag retar mig fortfarande på den jävla väskan. Jag vet att jag kan köpa den, jag har pengar till det. Men ohhh, varför köpte jag inte den med en gång? Nu måste jag leta upp en bild på den också. Så det så.
För då förstår ni mig ännu mer varför jag vill ha den.

Inga kommentarer: