måndag, september 03, 2007

Bloggen dör ut nu

Jag har fått bra betyg på några ställen.
Riktigt bra betyg.
Tack.
Men nu är det bestämt, bloggen kommer att flytta härifrån. Med runt 11000 läsare på 1 år känner jag mig mättad med blogger.
Jag vet med all säkerhet att jag kommer att fortsätta blogga, dock under en helt annan adress.
Syftet lär också vara helt annorlunda.
När och hur, det vet vissa redan. De har fått en liten ära, en så kallad förhandsvisning.
Jag är nöjd, ni har varit nöjda.
Det kan väl inte bli bättre ?
Antagligen återkommer jag med ett inlägg om ungefär 1 månad och säger om jag trivs med det nya.
Tack och hej eller hur man nu säger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

INGEN BRYR SIG ÄNDÅ OM DIN DUMMA BLOGG!!

Frida sa...

Jag vet vem du är, du kan inte gömma dig bakom en så kallad anonymitet på internet.
Och tydligen bryr du dig eftersom du tar dig tid att skriva ett inlägg och dessutom läsa bloggen tillräckligt ofta för att störa dig.