tisdag, juni 27, 2006

Ett mejl om en lägenhet

Ibland kan man inte annat än att skratta när det dyker upp mejl. Jag har idag suttit och lagt upp ansökningar om att få en lägenhet i Sundsvall, Jönköping, Falun, Norrköping och Växjö. Det kan konstateras att jag har fått två svar redan. Den ena var roligare än den andra. Ni får del av det roliga mejlet här:

"Vi har ett rum ledigt i vår mastiga 5a om 125m2. Du får inget eget badrum, vi vill ha båda två för oss själva. Nä, men det finns alltid ett ledigt så du behöver inte bekymra dig om den saken. Det tar 15 min att gå härifrån till högskolan, skulle du vara sen nångång går 1ans busslinje som går var 10e minut 20 meter utanför lägenheten.
Vi bor nu 3 personer i lägenheten, två grabbar och en flicka.Bilder finns om du är intresserad."


Snällt att jag får låna den ena toan vid behov. Plus att detta var ett riktigt kul mejl. Jag kan inte annat än att le när jag läser det.

Inga kommentarer: