måndag, juni 26, 2006

Listor i oändlighet

Din ålder: 19
Födelsedag: 15/4 1987
Syskon: Storebror Tobias
Hårfärg: Brunt med slingor i. Tokfint!
Ögonfärg: Grönblå
Vad shoppar du helst: Väskor och kläder och smink..
Har du några tatueringar eller piercings? Nej
Hur många skor har du? 8 + massvis med flip flops i färger från rosa till guld
Hur många par byxor har du? Tillräckligt
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, jag har ju det
Färg: Röd, rosa, grönt, svart, vitt och blått. I vissa fall även gult. Snygt till solbrännan
Mat: Jag är en kräsen jävel. Men jag älskar orientalisk mat. Mums
Sport: Sträckan till jobbet (80min gångavstånd. 40 dit och 40 hem) + Friskis och Svettis
Ord: Oh fan, häftigt
Snusat? Snus = Bajs
Hoppat bungyjump? Nej
Brutit mot lagen? Ja, vem har inte det?
Fått dig själv att kräkas? Ja
Tar du droger? Nej, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det heller.
Vad använder du för schampo? L'oréal för färgat hår
Vad är du mest rädd för? Att inte bli ihågkommen
Vad lyssnar du på just nu? Vitamin C - Graduation song (tokgammal)
Pizza eller choklad? Choklad, Pizza är för slaskigt för min smak
Guld eller silver? Silver är bäst på mig
Vilken film såg du sist på bio? Da Vinci koden. Booooring
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka till Grekland of course och få en schysst lägenhet någonstans i Sverige

Inga kommentarer: