torsdag, juli 20, 2006

En dag med ett slut ?

Det är som vanligt jobbet som gäller idag. Hur roligt är det på en skala?! Verkligen inte roligt.
Men vad gör man inte för att få pengar?
Vaknade imorse klockan åtta. Det första jag tänkte var att jag bara hade stängt av klockan, så jag gick upp. Gick och duschade och när jag hade duschat funderade jag på en sak. vad var klockan?! Bara kvart över åtta... Hmmm.. Klockan hade ju inte ringt, hade jag gått upp för tidigt då? Jajamensan, klart jag hade det. 40 minuter för tidig. Bra Frida. Det brukar trots allt vara på andra hållet..

Så idag lär jag ju inte missa bussen eftersom jag redan är klar.. Jag kanske hinner hämta ut ett paket innan jobb också? Kanske, kanske.. Får se vad jag orkar med. Hahahaha. Fast iofs, det hade jag inte tänkt på förut. Aja, får se hur jag gör. Det hade visserligen varit lite smidigare. Ja, jag ska hämta paketet. Hahahaha.. Det gör ju inget om man råkar komma lite tidigare till jobbet heller eftersom de måste fixa ett nytt kort till mig. Thanx

Ikväll blir det packning som gäller. Det är såååå trist.

Inga kommentarer: