tisdag, juli 18, 2006

En kommentar värd att hyllas

"Artful Ego said...
A rose in a box....d vackraste bloggnamnet jag nånsin hört/sett!Hoppas du får d riktigt bra i Falun...vad ska du utbilda dig till?Du är såklart alltid såå varmt välkommen in till mig & till min värld....ha en fantastisk dag!Kram//Artful www.artfulego.blogspot.com "

Vaknade imorse, kollade min blogg och läste denna kommentaren. Kan man bli mer än glad? Valet till mitt bloggnamn är väl mest att jaa. Hur sjutton ska man förklara det?! Jag vet ärligt talat inte. Jag kommer ihåg att jag satt och frågade några människor vad de tyckte var ett bra namn och helt plötsligt dök detta upp i min hjärna. "A rose in a box" that's nice. Det tar vi. Eller jag i detta fallet. Jag får fundera över valet av namn lite mer senare.. Hehe.
Artful Ego, du är värd publicitet idag. Du har gjort dagens goda gärning! Hehehe

Inga kommentarer: