onsdag, augusti 30, 2006

Bakfull

Vem har någonsin sagt att högskolan skulle vara lätt va?! Det är värsta sämsta, hur kan man lägga en föreläsning klockan ÅTTA på morgonen när dem vet att man antagligen är ute och festar dagen innan? Iofs, så var det bara tisdag igår, men ändå liksom... Vi blåbär är faktiskt ute och festar nästan varje kväll. Det är kass planering av högskolan. Hahahaha.. Nog skämtat om det iaf, jag trivs jätte bra i Falun. Jag gör verkligen det. Okej, Falun är ingenting mot Helsingborg. Men fyyy fan vad roligt det är här.

Imorgon (tror jag) kommer det en reflektion över festkvällen igår på Palatset. Haha. Shiiit, jag lovar att nämna D också, annars blir det inte lika komiskt.

Nu ska jag och StockholmsE gå hem ;) Fast jag måste inom Hemköp och handla lite käk. Mums.

Förövrigt, jag har en fin mobil nu. Softish

Inga kommentarer: