måndag, september 04, 2006

Har inte värsta mycket tid för bloggen

Denna veckan kommer att gå åt till att försöka få ihop mina böcker som verkar försenade på något vänster. Plus att jag måste sitta och skriva ut en massa kompendium som vi ska använda till seminareit på fredag. Jag får fan snart panik! Ahhh..
Tills på fredag ska jag ha läst ca 50 sidor i en bok PLUS två kompendier där den ena är på 64 sidor och den andra är på 34 sidor.. Men det är rätt lugnt. Jag har redan läst sidorna i boken och tatt anteckningarna idag på föreläsningen. Så det fixar sig rätt bra där.

Jag får inte glömma att anmäla mig till projektgruppen inför JVM i Hockey som ska gå här i Dalarna.. Fan va najs liksom om jag kommer med på den grejen.. Sen tänkte jag kolla läget med en annan projektgrupp som jag är intresserad av, men jag vet inte riktigt än eftersom det är layout jag vill hålla på med. Men men, mer om detta en annan dag...

Inga kommentarer: