tisdag, augusti 01, 2006

En ledig dag i värmen

Idag blir det till att åka in till Helsingborg, ska träffa Johanna och ta en fika nere på stan. Skit mysigt. Problemet är bara att det känns mer som en avskedsfika och den senaste veckan har jag börjat fundera på om jag verkligen gör rätt. Gör jag verkligen rätt som lämnar allt jag har för en framtid som jag inte vet något om?
När jag sa hejdå till Sofie, fick jag tårar i ögonen. Jag ska lämna min bästa vän här hemma.. Allting kommer att kännas så tomt när jag flyttar. Det finns ingen jag kan ringa och fråga om vi ska ta en fika på stan, för jag kommer inte att känna någon däruppe..
Jag kommer att vara helt ensam.

Ikväll blir det mer bloggande, jag måste som sagt var berätta vad som hände förra veckan. För det är trots allt rätt roligt. Ha en underbar dag i solen.

Inga kommentarer: