tisdag, augusti 01, 2006

Tur och Retur

Idag var det bestämt sedan "länge" att Johanna och jag skulle träffas i Helsingborg för att fika. Och så blev det också. Vad stället heter kommer jag faktiskt inte ihåg, får kolla med Johanna sen. Det var iallafall relativt nyöppnat.
Men jag måste säga... Jag kommer att gå dit flera gånger när jag är i Skåne och hälsar på! Mums säger jag bara.

Min rätt (Pasta Curry) bestod iallafall av:
Couscous
Sallad
Röd lök
Kycklingbitar
Vitlöksbröd
Två dressingar
Pasta med Currysås
Oliver
Tomat
Gurka

Förutom all denna maten, så tog vi en vända nere på stan. Otroligt roligt att få träffa Johanna igen.. Vi har inte träffats sen studenten.. Men men, så är livet.
Jag kommer i vilket fall som helst att sakna Johanna sjukt mycket nu när jag flyttar men jag lovar att komma och hälsa på så ofta jag kan och jaa... Uscha vad tomt det känns att ta farväl av alla...

1 kommentar:

Anonym sa...

bon apetit heter det :)

och jag kommer sakna dig med! gud, det känns helt overkligt att vi inte ska gå mer på Olympia.. =/ fy, hade faktiskt velat fortsätta.. (men utan plugg, hehe).

HA DET SUPERBRA I FALUN! =) Puss, puss puss puss puss