måndag, augusti 07, 2006

Fixardags

Imorgon (tisdag) är jag ledig från jobbet.
Då ska följande göras:

  • Skicka in papperna till CSN (har äntligen kopierat antagningsbeskedet)
  • Skicka in papperna till Kopparstaden (min hyresvärd, fick kontraktet idag vilket innebär att jag för första gången i mitt liv skriver på ett kontrakt)
  • Gå till SE banken och fixa ett nytt bankkort med tillbehör
  • Gå till Föreningssparbanken och avbryta en överföring plus stänga kontot och ta ut alla pengarna på det. (ca 20kr eller nåt. hahaha)
  • Hämta ut mitt paket som ligger i någon Godisaffär på grund av att Posten inte har det hos sig. (Jag hatar det nya systemet)
  • Träffa Emma (sista gången vi ses nu innan jag flyttar)

De två översta punkterna är inte så farliga att göra. Går snabbt och är enkelt. Inga problem!
De två ärendena på bankerna kan däremot ta sin lilla tid och jag hoppas jag hinner bli klar i tid så jag hinner träffa Emma mer än i en timme. Uscha annars.

Inga kommentarer: