måndag, augusti 07, 2006

Nu börjar det kännas i kroppen

.. att det är något på gång. Nu är det bara två veckor kvar och när jag idag satt och skrev på kontraktet på lägenheten så pirrade det till lite extra i magen! Usch.. Hehehe. Men det ska bli riktigt, riktigt roligt. Jag längtar sjukt mycket!

Det värsta kommer att bli att lämna alla vännerna. Speciellt de som jag gick med på gymnasiet.. Jag har redan hunnit träffa Johanna och Sara. Sara träffade jag snabbt här i Landskrona i fredags då det var Rotrock i stan och Johanna träffade jag förra veckan när vi var nere på stan en vända (läs mer här). Imorgon ska jag träffa Emma som har varit min bundis sen sjuan.. Och nästa helg ska jag förhoppningsvis träffa Ida, ut och festa sista gången!

Visst, det var inte så värst många som jag skulle träffa som jag har gått med i gymnasiet. Men så är det. Det är människor jag tycker om som jag kommer/har träffat och det räcker långt. Jag hade visserligen velat träffa Evelina och Kajsa och Ida och Frida med. Men tiden räcker nog inte till för det. Men till jul kommer jag hem igen :)

Inga kommentarer: