torsdag, augusti 24, 2006

Högskolan i Dalarna

Aaaa, här sitter jag en helt vanlig dag i Falun. På högskolan. Jag har inte lyckats få tag på internet förräns nu, iofs inte så konstigt med tanke på att jag inte har fått mina användaruppgifter mm föränn nu.. Haha. Looser liksom.
Visserligen fungerade inte mina användaruppgifter. Vettefan vad det var för fel, men snälla kompisar som man har så fick jag låna D's dator eftersom han skulle iväg med bussen. Snäll herre det där.
Lite kort om skolan dårå; Mediahuset ligger ungefär45minuter ifrån där jag bor och Högskolan ligger ca 30minuter hemifrån. Men imorse tog det längre tid. Jag kommer att åka buss till plugget hädanefter. Haha. Öhm.. Skolan är helt underbart fin (?!) Kan man verkligen säga så? Men i vilket fall som helst, så lär jag trivas här. Här är trevliga människor iallafall och språket har jag inte haft några problem med än så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Loser stavas med ett 'o' :)

Soy un perdedor...