tisdag, augusti 15, 2006

Johan Wissman

Den här människan tog EM-silver i Göteborg för några dagar sedan. Jag vet att jag är sen med att kommentera det, men jag har ett liv utanför bloggen.
Johan Wissman, vad ska man säga om denna karl då? Jag kan väl nämna att jag har träffat honom ett antal gånger på min förra skola (Olympia) i matsalen dock. Men ändå.. För mig är han ingen särskild mer än en otroligt generös människa som ställer upp på att skriva autografer när han sitter och äter lunch....
Förövrigt så firades han i Helsingborg med ett enormt mottagande. Grattis till silvret!
Jag hoppas hans framtid är lika ljus som min.






Bild hämtad från Länstidningen, Östersund

2 kommentarer:

Anonym sa...

han är cool!

jag var där på tisdan :) ha det nu så bra när du flyttar! hör av dig när du är "hemma". för du kommer väl åka ner hit då o då? :D klart du gör!

puss

Frida sa...

johanna : mm han e ju de.. ahh men gött du! Jaaa klart jag hör av mig. Nytt nummer i veckan kommer jag också att få, men jag hör av mig om det sen! Jepps, jag kommer hem igen till jul antagligen. Men det är inte säkert än. Men det lutar åt det och imorgon flyttar jag i stort sett.. Läs inlägget om det :)
Puss