onsdag, augusti 16, 2006

Internetleverantör

Alltså, jag har totalt glömt detta... Jag har fixat allting utom Internet. Smidighet! Det retar mig som fan då jag trots allt flyttar på måndag..

Jag är i valet och kvalet just nu.. Jag sitter och väljer mellan Glocalnet och Bredbandsbolaget.. Någon som har något annat förslag? Det är också så att jag inte kommer att ha en fast telefon i lägenheten, känns inte lönt med tanke på att jag faktiskt har abonnemang på min mobil. Så jag ska inte ha någon uppkoppling via telefonjacket. Hårda bud här!

Nu måste jag rusa, ska fixa till mig inför dagen. Det är ju trots allt näst sista dagen på jobbet! Sen ikväll ska jag ut och käka en god middag. Undrar vad det blir? Kinamat eller ska man rent av äta på Tycho Brahe (svin god mat !) Mer om detta ikväll.

Förövrigt så ML, världens finaste.. Du får mig att må bra helt enkelt.

Tjilllllevipppppen

2 kommentarer:

Elina sa...

Morsning! Halkade in på din blogg. Gillar den!
Angående internetleverantör... Själv har jag bredbandsbolaget, men jag tror att om du inte har nån häftig kontakt i din nya lägenhet så måste du nog ha ett fast telefonabonemang för att ha dom. Te.x hos bbb själva. Så var det iaf för mig när jag flyttade i våras. Ville inte ha fast telefoni, men se det gick inte. De kunde inte heller ge mig ett billigt abbonemang hos dem, och inte gick det med tele 2 eller något annat billigare bolag. Så nu sitter jag här med ett svinigt dyrt telia abbonemang - bara för att jag hade skrivit upp mig hos bbb i ett år och inte kan byta förrän i november.. Morr.
Oh, well. Keep up the good work och lycka till!

Anonym sa...

Hmm, knepigt. Jag jobbar på Glocalnet, men jag har själv bredbandsbolaget. ;P